0:00 / 0:00

Real Estate Manager

Belux



Heb jij een passie voor strategisch vastgoedbeheer? Wil je bijdragen aan de groei en duurzaamheid van een toonaangevend bedrijf om op die manier mee het verschil te maken voor onze klanten en medewerkers? Heb je ervaring in commercieel vastgoed, strategische planning en expansiestrategieën? Dan ben jij onze geknipte Real Estate manager.

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

  • Masterdiploma in Rechten of Economie een gerelateerd vakgebied, bij voorkeur aangevuld met een ManaMa in Vastgoedbeheer.
  • Bewezen ervaring in asset management, property management en/of expansiemanagement in de Belgische (en Luxemburgse) vastgoedsector, minstens 5 jaar ervaring in een management rol.
  • Sterke analytische vaardigheden en een goed begrip van financiële principes en rapportage.
  • Excellente onderhandelings- en communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands, Frans en Engels.
  • Vermogen om effectief te multitasken en prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving.
  • Kennis van regelgeving (huurmarkten, milieu, veiligheid) is noodzakelijk.

Als Carglass medewerker draag je bij tot een veilige, kwaliteitsvolle en milieuvriendelijke werkomgeving binnen je eigen verantwoordelijkheden en volg je de nodige richtlijnen die hierover zijn opgesteld binnen de organisatie.

Job

In deze functie heb je een sleutelrol in het ontwikkelen van groeistrategieën voor nieuwe locaties in België en het GH Luxemburg, het beheer en optimalisatie van het bestaande netwerk en het ontplooien van duurzaamheidsinitiatieven. Je leidt een team dat verantwoordelijk is voor Property en Asset Management. Je werkt samen met externe partners voor het beheer van bestaande huurcontracten, het zoeken van nieuwe locaties en uiteraard met alle leveranciers voor de inrichting van onze Customer Delight Centra. In deze rol rapporteer je aan de Operations Director Belux.


Verantwoordelijkheden:

  1. Strategie & beleid
  • Je initieert en coördineert een field netwerkplan op basis van een bestaande studie met als doel optimalisatie en potentiële expansie van het filialennetwerk. Je doet aanbevelingen aan het directieteam en werkt de goedgekeurde projecten verder uit.
  • Dit plan omvat tevens het opstellen van een nieuw filiaalconcept dat je vervolgens implementeert zowel in de bestaande vestigingen als in nieuw te ontwikkelen vestigingen. Hiervoor werken jij en je team tevens nauw samen met interne teams (Sales, Marketing, Legal, Operations, Finance) en externe belanghebbenden.

2. Portfolio Management:

  • Je zorgt voor een proactief management van de bestaande portefeuille van 50 Customer Delight centra
  • Je onderhandelt over huurovereenkomsten voor nieuwe huurlocaties ism met een extern adviesbureau
  • Je analyseert markttrends en concurrentie om de concurrentiepositie van Carglass Belux te verbeteren.

3. Property Management:

    • Je beheert een team van 3 medewerkers, waaronder 1 Property Manager en 2 Facility Coördinatoren, aangevuld met freelance medewerkers. Zij staan in voor de operationele efficiëntie en effectief onderhoud van de gebouwen. Hiertoe behoort:
    • Beheren van huurders- en leveranciersrelaties, inclusief het oplossen van geschillen en klantenservice.
    • Coördineren van onderhoudswerkzaamheden, renovaties en verbeteringen aan gebouwen.
    • Zorg dragen voor naleving van regelgeving en veiligheidsnormen in alle vestigingen.
    • Implementeren van het nieuwe filiaalconcept en opvolging hiervan.
    • Selecteren van geschikte aannemers en controle op uitvoering van de werken.

    4. Sustainability

      • We willen uitgroeien tot één van de meest duurzame dienstverlenende bedrijven wereldwijd. Jouw verantwoordelijkheid bestaat uit het uitwerken van een meerjarenplan rond duurzaamheid, SDG, CO2 neutraliteit, recycling en circulariteit in samenspraak met alle betrokken stakeholders.
      • Bovendien staat het aanbieden van een veilige en inclusieve werkplek voor al onze medewerkers hoog op jouw prioriteitenlijst.

      Je stelt jaarlijkse de real estate budgetten op, volgt deze op en stuurt bij ism de Property Manager.

        Wij

        Een uitdagende job

        met eigen verantwoordelijkheden in een stabiel internationaal bedrijf in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.

        Groei met ons mee

        Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.

        Samenwerken met spirit, drive, trots en plezier.

        Een marktconform salarispakket

        Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. bedrijfswagen een laadkaart, maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, mogelijkheid tot telewerk, toegang tot Flexible Benefits Plan, …

        Solliciteren
        sluiten
        Andere afbeelding