0:00 / 0:00

Teamlead Customer Care M/V

Hasselt



Voor onze afdeling “Solutions”(After Sales, Business Verificatie en Telesales) zijn we op zoek naar een dynamische Teamleader. Krijg je energie om anderen te laten groeien? Heb je oog voor optimalisaties en efficiëntie? Dan ben jij onze “witte raaf “

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

Ervaring

Naast een Bachelor of Master diploma, kan je reeds terugblikken op een 3 à 5  jaar ervaring in een gelijkaardige functie in een Customer Service of dienstenomgeving.

 Leidinggevende skills

Collega’s motiveren, medewerkers ontwikkelen, samen resultaten behalen, organiseren en plannen, prioriteiten stellen zijn een tweede natuur voor je.

Analytisch en drive voor optimalisaties

Je vrienden kennen je als een analytisch & cijfermatig persoon met oog voor verbetering en efficiëntie. Je durft initiatief te nemen en werkt pro-actief mee aan verbeteringen.

Communicatief sterk

Je beschikt over een zeer goede tweetaligheid NL/ FR en je kan je vlot uitdrukken in het Engels. Presentaties geven voor een kleine groep schrikken je niet af. Klantentevredenheid en -vriendelijkheid draag je hoog in het vaandel.

Job

Teamleader  

Je stuurt, motiveert en coacht een team van 7 agents (After Sales, Business Verificatie en Telesales)  om een optimale klantentevredenheid te kunnen realiseren. Dit betekent dat je in staat voor de dagelijkse organisatie, planning en optimale werkverdeling van je team.

Optimaliseren van businessprocessen

Tot je verantwoordelijkheid behoort het optimaliseren van businessprocessen. Je waakt erover dat de performantie- en kwaliteitsstandaarden en de KPI’s behaald worden. Je onderneemt de juiste acties om de specifieke afdelingsdoelstellingen te behalen en stuurt bij waar nodig.

Rapportering & Projecten

Je rapporteert en presenteert de resultaten/ KPI’s van je afdeling aan de Marketing & Communication Manager. Je informeert de afdeling Operations over optimalisaties en opportuniteiten. Je speelt een actieve rol in verbeterprojecten die hieraan gelinkt zijn.

Contactpersoon externe partijen

Tot slot ben je ook de contactpersoon voor externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, expertisebureau’s, …

Wij

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

Een marktconform salarispakket

Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, Telewerk 2 à 3 dagen/ week met telewerkvergoeding, toegang tot Flexible Benefits Plan, …


Teamlead Customer Care

Als teamleader wachten er jou boeiende uitdagingen :

  • Je stuurt, motiveert en coacht een team aan van  7 agents (After Sales, Business Verificatie en Telesales) om een optimale klantentevredenheid te kunnen realiseren. Dit betekent dat je in staat voor de dagelijkse organisatie, planning en optimale werkverdeling van je team.
  • Tot je verantwoordelijkheid behoort het optimaliseren van businessprocessen. Je waakt erover dat de performantie- en kwaliteitsstandaarden en de KPI’s behaald worden. Je onderneemt de juiste acties om de specifieke afdelingsdoelstellingen te behalen en stuurt bij waar nodig.
  • Je rapporteert en presenteert de resultaten/ KPI’s van je afdeling aan de Marketing & Communication Manager. Je informeert de afdeling Operations over optimalisaties en opportuniteiten. Je speelt een actieve rol in verbeterprojecten die hieraan gelinkt zijn.
  •  Tot slot ben je ook de contactpersoon voor externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, expertisebureau’s, …

 

Je profiel

  • Naast een Bachelor of Master diploma, kan je reeds terugblikken op een 3 à 5  jaar ervaring in een gelijkaardige functie in een Customer Service of dienstenomgeving.
  • Collega’s motiveren, medewerkers ontwikkelen, samen resultaten behalen, organiseren en plannen, prioriteiten stellen zijn een tweede natuur voor je.
  • Je vrienden kennen je als een analytisch & cijfermatig persoon met oog voor verbetering en efficiëntie. Met de MS Office tools en voornamelijk Excel kan je goed uit de voeten. Je durft initiatief te nemen en werkt pro-actief mee aan verbeteringen.
  • Je beschikt over een zeer goede tweetaligheid NL/ FR en je kan je vlot uitdrukken in het Engels. Presentaties geven voor een kleine groep schrikken je niet af. Klantentevredenheid en -vriendelijkheid draag je hoog in het vaandel.

Aanbod

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

Een marktconform salarispakket

Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, Telewerk 2 à 3 dagen/ week met telewerkvergoeding, toegang tot Flexible Benefits Plan, …



Vacature afdrukken
Solliciteren
sluiten
Andere afbeelding