Hasselt
Voor onze afdeling “Solutions”(After Sales, Business Verificatie en Telesales) zijn we op zoek naar een dynamische Teamleader. Krijg je energie om anderen te laten groeien? Heb je oog voor optimalisaties en efficiëntie? Dan ben jij onze “witte raaf “
Ja, ik solliciteerErvaring
Naast een Bachelor of Master diploma, kan je reeds terugblikken op een 3 à 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie in een Customer Service of dienstenomgeving.
Leidinggevende skills
Collega’s motiveren, medewerkers ontwikkelen, samen resultaten behalen, organiseren en plannen, prioriteiten stellen zijn een tweede natuur voor je.
Analytisch en drive voor optimalisaties
Je vrienden kennen je als een analytisch & cijfermatig persoon met oog voor verbetering en efficiëntie. Je durft initiatief te nemen en werkt pro-actief mee aan verbeteringen.
Communicatief sterk
Je beschikt over een zeer goede tweetaligheid NL/ FR en je kan je vlot uitdrukken in het Engels. Presentaties geven voor een kleine groep schrikken je niet af. Klantentevredenheid en -vriendelijkheid draag je hoog in het vaandel.
Teamleader
Je stuurt, motiveert en coacht een team van 7 agents (After Sales, Business Verificatie en Telesales) om een optimale klantentevredenheid te kunnen realiseren. Dit betekent dat je in staat voor de dagelijkse organisatie, planning en optimale werkverdeling van je team.
Optimaliseren van businessprocessen
Tot je verantwoordelijkheid behoort het optimaliseren van businessprocessen. Je waakt erover dat de performantie- en kwaliteitsstandaarden en de KPI’s behaald worden. Je onderneemt de juiste acties om de specifieke afdelingsdoelstellingen te behalen en stuurt bij waar nodig.
Rapportering & Projecten
Je rapporteert en presenteert de resultaten/ KPI’s van je afdeling aan de Marketing & Communication Manager. Je informeert de afdeling Operations over optimalisaties en opportuniteiten. Je speelt een actieve rol in verbeterprojecten die hieraan gelinkt zijn.
Contactpersoon externe partijen
Tot slot ben je ook de contactpersoon voor externe partijen zoals verzekeringsmaatschappijen, expertisebureau’s, …
Een uitdagende job
Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.
Groei met ons mee
Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.
Samenwerken met spirit
Drive, trots en plezier, dat zijn wij
Een marktconform salarispakket
Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, Telewerk 2 à 3 dagen/ week met telewerkvergoeding, toegang tot Flexible Benefits Plan, …
Teamlead Customer Care
Als teamleader wachten er jou boeiende uitdagingen :
Je profiel
Aanbod
Een uitdagende job
Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.
Groei met ons mee
Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.
Samenwerken met spirit
Drive, trots en plezier, dat zijn wij
Een marktconform salarispakket
Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, Telewerk 2 à 3 dagen/ week met telewerkvergoeding, toegang tot Flexible Benefits Plan, …