0:00 / 0:00

Service Delivery Manager



Je adviseert het management, geeft essentiële input voor de strategische visie op vlak van klantenservice, kwaliteit, training, veiligheid en verkoop van additionele producten in onze Customer Delight Centra. Je rapporteert aan de Operations Director

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

Ervaren manager, in ‘automotive’

Je beschikt over de nodige managementervaring, d.w.z minimum 5 jaar in een gelijkaardige functie bij voorkeur in Retail en/ of Automotive sector. Je bent mee met de actuele technologie en sterk geïnteresseerd in voertuigen.

 

Resultaatgedreven Proces en project Manager

Je hebt ervaring in Customer Experience programma’s in een decentraal (dealer) netwerk.  Je bent enthousiast over customer satisfaction programma’s en hebt ervaring in verbetertrajecten van Customer Journey of Customer Experience. Je bent resultaatgedreven en je hebt ervaring in Project & Proces Management (cfr. certificaten als green or black belt) ;

 

Sterke onderhandelaar met People Skills

Je beschikt over uitstekende peoplemanagement skills in combinatie met commerciële feeling.

Je bent goed in rechtstreekse onderhandelingen maar je haalt ook resultaten door indirecte beïnvloeding van verschillende partijen. Je hecht veel belang aan een hoge klanten-en medewerkerstevredenheid; Je bent drietalig N/F/E, zowel gesproken als geschreven.

Job

Strategie en transformatie

Je bepaalt samen met de directie de strategie en vertaalt die naar kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen zoals: NPS, VAPS, ADAS en kwaliteit;

Je transformeert ons huidig netwerk Customer Delight Centra verder naar een retail omgeving waar de klant centraal staat en geniet van een onvergetelijke ervaring, met als doel perfecte klantenservice, veiligheid van onze klanten (ADAS) en topkwaliteit, inclusief verkoop van additionele producten maar dit alles in een efficiënte en kostbewuste omgeving

 

Dashboard, KPI’s, projectmanagement

Je volgt de activiteiten in de field op middels een dashboard (inclusief P&L analyse) en je adviseert de regiomanagers door analyse van resultaten en het installeren van verbeteringsprocessen. Je stuurt diverse projecten op nationaal en internationaal vlak. Op deze manier werk je mee aan de verdere uitbouw van de NPS, VAPS, kwaliteit en ADAS doelstellingen binnen Carglass België en de Belron groep. Je werkt samen met het Europees Distributiecentrum, voor zowel kost en performance van de regelmatige leveringen, als voor de kwaliteitsopvolging. Je bent verantwoordelijk voor de budgettaire opvolging van jouw departement.

 

Teamlead & intern netwerk

Je omkadert en leidt het 6- koppig team van Field Coaches en Technical trainers die er tevens voor zorgen dat alle fieldmedewerkers state of the art opgeleid zijn, zowel op het commerciële als het technische vlak.  Je werkt tevens samen met het technical team en  Belron technical om tot een optimale service voor onze klanten te komen met een minimale garantiekost. Je verzorgt intern je contacten het Learning & Development team binnen HR en de Customer Service Afdeling binnen Marketing. Je werkt actief mee met de marketing afdeling aan het opzetten van commerciële samenwerking met partners zoals Auto5.

Wij

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.

 

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling.

 

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

 

Een marktconform salarispakket

Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, Telewerk mogelijk, flexibel naar verplaatsingen


Taken en verantwoordelijkheden:

·       Je bepaalt samen met de directie de strategie en vertaalt die naar kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen zoals: NPS, VAPS, ADAS en kwaliteit;
·       Je transformeert ons huidig netwerk Customer Delight Centra verder naar een retail omgeving waar de klant centraal staat en geniet van een onvergetelijke ervaring, met als doel perfecte klantenservice, veiligheid van onze klanten (ADAS) en topkwaliteit, inclusief verkoop van additionele producten maar dit alles in een efficiënte en kostbewuste omgeving
·       Je leidt het 6- koppig team van Field Coaches en Technical trainers die er tevens voor zorgen dat alle fieldmedewerkers state of the art opgeleid zijn, zowel op het commerciële als het technische vlak.  Je bent verantwoordelijk voor de budgettaire opvolging van je afdeling
·       Je werkt tevens samen met het technical team en  Belron technical om tot een optimale service voor onze klanten te komen met een minimale garantiekost. Je verzorgt intern je contacten het Learning & Development team (HR) en de Customer Service Afdeling binnen Marketing.
·       Je werkt actief mee met de Sales & Marketing afdeling aan het opzetten van commerciële samenwerking met partners zoals Auto5.
·       Je stuurt diverse projecten op nationaal en internationaal vlak.
·       Je werkt samen met het Europees Distributiecentrum, voor zowel kost en performance van de regelmatige leveringen, als voor de kwaliteitsopvolging.
·       Je volgt de activiteiten in de field op middels een dashboard en je adviseert de regio managers door analyse van resultaten en het installeren van verbeteringsprocessen
·       Intense samenwerking met Belron en EDC ter optimalisatie van de processen, specifiek wat betreft VAPS, kwaliteit en ADAS.
·       Analyse en actieplannen opmaken voor de belangrijkste KPIs binnen de field: NPS, VAPS, ADAS, kwaliteit en kostbeheersing.
·       Je ontwikkelt ondersteuningsprogramma’s voor de activiteiten in CDCs,  inclusief P&L analyse en verbeteringen


Je Profiel
·  Je beschikt over de nodige managementervaring, d.w.z minimum 5 jaar in een gelijkaardige functie bij voorkeur in Retail en/ of Automotive sector
·  Je hebt ervaring in Customer Experience programma’s in een decentraal (dealer) netwerk.  Je bent enthousiast over customer satisfaction programma’s en hebt ervaring in verbetertrajecten van Customer Journey of Customer Experience.
·  Je bent mee met de actuele technologie en sterk geïnteresseerd in voertuigen. Ervaring in de retail of de automotive is een sterk pluspunt.
·  Je beschikt over uitstekende peoplemanagement skills in combinatie met commerciële feeling
· Je bent goed in rechtstreekse onderhandelingen maar je haalt ook resultaten door indirecte beïnvloeding van verschillende partijen.
·  Je bent resultaatgedreven en je hebt ervaring in Project & Proces Management en hecht veel belang aan een hoge klanten-en medewerkerstevredenheid 

-  Je bent drietalig N/F/E

 



Vacature afdrukken
Solliciteren
sluiten
Andere afbeelding