0:00 / 0:00

Payroll Administrator

Hasselt



Als Payroll Administrator ben je het aanspreekpunt voor het personeel m.b.t. sociaal juridische materies, zorg je voor de correcte maandelijkse loonverwerking en andere personeelsadministratie. Je maakt deel uit van een leuk team van 4 collega’s.

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

Ervaring & opleiding

Je hebt minstens 3 à 5 jaar relevante ervaring binnen een payroll omgeving, idealiter aangevuld met een bacheloropleiding.

Nauwkeurige administratieve duizendpoot

Nauwkeurig werken en discretie draag je hoog in het vaandel. Je kan vlot overweg met MS Office en andere HR systemen.

Klantgerichte, leergierige teamplayer

Je collega’s kennen je als een service minded persoon, die toch zelfstandig kan werken en zijn/haar prioriteiten  kan bepalen. Daarnaast ben je leergierig en houd je je sociaal juridische kennis up-to-date.  Bovenop spreek en schrijf je een aardig mondje Frans.   

Job

Loonadministratie

Instaan voor de correcte maandelijkse loonverwerking en -administratie van arbeiders en bedienden in samenspraak met sociaal secretariaat voor Carglass® Belux.

Aanspreekpunt

Je bent het aanspreekpunt voor het personeel m.b.t. hun personeelsdossier en je geeft op een klantgerichte manier info en advies.  

Administratieve verwerking

Tot slot beheers je de personeelsdatabase en de elektronische personeelsdossiers, sta je in voor het administratieve beheer van de groep – en hospitalisatieverzekering en maak je een aantal standaard HR Rapporten op.

Wij

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan in een stabiel bedrijf dat deel uitmaakt van een grote internationale sterke groep.

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

Een marktconform salarispakket

Aangevuld met extra-legale voordelen o.a. maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, 12 ADV dagen, …


Payroll Administrator 

Functie

Je bent het aanspreekpunt voor het personeel m.b.t. sociaal juridische materies. Als HR Payroll Administrator zorg je voor de punctuele uitvoering van de loonadministratie zodat elke medewerker correct en tijdig zijn/haar loon ontvangt. Daarnaast zorg je ervoor dat alle andere personeelsadministratie of sociale, administratieve zaken correct uitgevoerd worden. Je maakt deel uit van een team van 4 collega’s. Je rapporteert aan de HR Compensation & Benefits Manager.

Taken:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel en geeft op een klantgerichte manier informatie en advies.
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering van loonadministratie van de arbeiders en bedienden van Carglass® België en Luxemburg van A tot Z in samenspraak met het sociaal secretariaat en  de Fiduciaire. Je bereidt de lonen voor en voert controles uit alvorens alles door te sturen naar het sociaal secretariaat voor berekening (o.a. voorschotten arbeiders, vakantiegeld bedienden, eindejaarspremies, berekening incentive). Je werkt volgens de wettelijke en bedrijfseigen normen en afspraken.
  • Daarnaast werk je mee aan automatisatieprojecten en de digitalisering van de personeelsadministratie, beheer je de personeelsdatabase en de elektronische personeelsdossiers (o.a. contractgegevens, werknemersgegevens, allerlei attesten, thematische verloven,  maaltijdcheques, ecocheques, etc).
  • Ook het administratieve beheer van de hospitalisatie- en groepsverzekering (aansluitingen, communicatie met verzekeraar, bijdrage voor gezinsleden, …) behoort tot je takenpakket.
  • Eveneens op je “to-do” lijst  is het opmaken van een aantal standaard rapporteringen voor het HR Management (turnover, FTE’s, Headcount, zaterdagwerk, afwezigheden etc.).
  • Tot slot houd je je eigen kennis up-to-date en je draagt binnen het team bij tot het verder optimaliseren van de gebruikte systemen, processen en procedures.

Profiel

  • Minstens 3 à 5 jaar relevante ervaring binnen een payroll omgeving, idealiter aangevuld met een bachelor, bij voorkeur Personeelswerk
  • Je collega’s kennen je als een service minded teamplayer die zeer stipt en nauwkeurig werkt, alsook discretie hoog in het vaandel draagt. Toch kan je ook zelfstandig je plan trekken, werk je gestructureerd, neem je graag initiatieven en kan je prioriteiten bepalen.
  • Daarnaast ben je een leergierig persoon en vertoon je interesse in het steeds up-to-date houden van je kennis van sociale wetgeving
  • Tot slot  ben je vlot met MS Office, kan je goed overweg met HR systemen en kan je je vlot uitdrukken in het Frans.

Aanbod

Een uitdagende job met eigen verantwoordelijkheden in een stabiel internationaal bedrijf, in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.

Opleidingen die je toelaten aanvullende kennis te verwerven en te groeien in je job.

Een marktconform salarispakket aangevuld met extra-legale voordelen (maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, adv dagen, ...)

Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan online via onze jobsite jobs.carglass.be

Je kandidatuur wordt uiteraard strikt vertrouwelijk behandeld.



Vacature afdrukken
Solliciteren
sluiten
Andere afbeelding