0:00 / 0:00

Customer Contact Center Medewerker

Hasselt



Als Customer Contact Center Medewerker ben je het aanspreekpunt van huidige & potentiële klanten. Vind je het leuk mensen te helpen met het oplossen van problemen? Heb je graag telefonisch contact met klanten? Dan ben jij de collega die we zoeken.

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

Opleiding & Ervaring

Je behaalde bij voorkeur een bacheloropleiding of je hebt een gelijkwaardige ervaring. Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een plus.  Ervaring in de verkoop, is een sterke troef.
Een professionele opleiding wordt voorzien door de firma.

Enthousiaste, Communicatieve Teamplayer

Je bent een  natuurlijk communicatietalent in het Nederlands & Frans. Je wordt gedreven door het behalen van resultaten en je houdt van klantgericht werken.

Administratief vaardig

Vlot met PC en oog voor detail behoren tot je sterke eigenschappen.

Job

Aanspreekpunt klanten

Als Customer Contact Center Medewerker ben je het aanspreekpunt van bestaande en potentiële klanten. Je beantwoordt op een vlotte, commerciële en vriendelijke manier, de vragen van onze klanten (particulieren, verzekerden tot leaseklanten) die binnenkomen  via de verschillende communicatiekanalen.

Luisteren en overtuigen

Je luistert naar de situatie van de klant en via gerichte vragen zoek je samen met de klant naar de meest geschikte oplossing. Je doet je uiterste best om elke klant te overtuigen van de Carglass service en boekt een afspraak op maat van de klant.

Administratie

Je bevestigt de afspraak naar de klant via e-mail en sluit het dossier administratief af in de verschillende computersystemen.

Wij

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden en veel afwisseling waar medewerkers en klanten centraal staan.

Het contact center van Carglass N.V. ontwikkelt zich tot zelfsturend team, waarbinnen voor iedereen de ruimte is voor afwisseling in het takenpakket.

In een stabiel bedrijf

Deel van een grote internationale sterke groep

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

Een marktconform salarispakket

Met o.a. maaltijdcheques.

Je start als uitzendkracht en werkt  20u of 32u verspreid over 4  tot 5 dagen, beschikbaar tussen 08u en 18u (1 dag tot 18u)

Je werkt 1 zaterdag per maand.  Feestdagen zijn op vrijwillige basis.



Meer details Vacature afdrukken

Customer Contact Center medewerker

Als Customer Contact Center medewerker ben je het aanspreekpunt van huidige & potentiële klanten. Vind je het leuk mensen te helpen met het oplossen van problemen? Heb je graag telefonisch contact met klanten? Dan ben jij de collega die we zoeken.


Functie

Als Customer contact center Medewerker ben je het aanspreekpunt van bestaande en potentiële klanten. Je beantwoordt op een vlotte, commerciële en vriendelijke manier, de vragen van onze klanten die binnenkomen  via de verschillende communicatiekanalen (telefoon, chat, mail, …).

Taken:

  • Je beantwoordt vragen van klanten (particulieren, lease – en verzekeringsmaatschappijen) waarbij je luistert naar de specifieke noden en situatie van de klant en via gerichte vragen zoek je samen naar de meest geschikte oplossing.
  • Vervolgens boek je een afspraak in op maat van de klant.
  • Tenslotte sluit je het dossier administratief af in de verschillende computersystemen.

 

Profiel

  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma, of gelijkwaardig door ervaring,  en een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een plus. Evaring in de verkoop is een sterke troef.
  • Daarenboven druk je je mondeling vloeiend uit in het Nederlands en het Frans.
  • Je vrienden kennen je als een gedreven, enthousiaste teamplayer die meedenkt met de klant.
  • Daarnaast werk je graag resultaatgericht en beschik je over de juiste commerciële, empathische communicatievaardigheden (vriendelijk, beleefd, duidelijk).
  • Tot slot beschik je over een goede PC kennis.
  • Je hebt een commerciële attitude en beschikt daarbij ook over heel wat "soft skills" (doorzettingsvermogen, empathie, actief luisteren, beleefdheid, vriendelijkheid, ... ).
  • Een professionele opleiding wordt voorzien door de firma.

 

Aanbod

Een uitdagende job met eigen verantwoordelijkheden in een stabiel internationaal bedrijf, in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.

Opleidingen die je toelaten aanvullende kennis te verwerven en te groeien in je job.

Een marktconform salaris met o.a. maaltijdcheques.

Je start als uitzendkracht en werkt 20u of 32u verspreid over 4 tot 5 dagen, beschikbaar tussen 08u en  18u (1 dag tot 18u)

Word jij onze nieuwe collega? Stuur je CV en motivatiebrief dan naar onze inhouse interimpartners Start People en Synergie op volgend e-mailadres: inhouse@carglass.be

Je kandidatuur wordt uiteraard strikt vertrouwelijk behandeld.



Solliciteren
sluiten
Andere afbeelding