0:00 / 0:00

Customer Contact Center Analyst

Hasselt



Wens je deel uit te maken van een sterk team en het verschil kunnen maken bij onze klanten? Werk je graag met cijfers, heb je graag afwisselende contacten? Hou je van zelfstandig beslissingen te kunnen nemen? Dan is dit de job die je zoekt.

Ja, ik solliciteer
Jobomschrijving

Jij

Opleiding & ervaring

Je behaalde een bachelor diploma en je hebt minstens  3  jaar ervaring in een Customer Service omgeving.

 

Analytisch vermogen

Werken met cijfers, analyses maken,  verbanden zien, behoren tot je dagelijkse activiteiten. Excel kent weinig of geen geheimen meer voor jou (draaitabellen, macro’s, …)

 

Samenwerken en communiceren

Je bouwt een efficiënte samenwerking uit met de interne collega’s en externe partners.

Vlot in het Nederlands & goede kennis van het Frans.

Klantgericht en stressbestendig

Job

Analyseren

Op dagelijkse basis analyseer je het call volume, beschikbaarheid, productiviteit, conversie, red calls, ... van het ganse contact center en je onderneemt hierbij de nodige acties om bij te sturen rekening houdend met onze SLA’s.

 

Plannen & beslissingen nemen

Je werkt samen met de workforce planner om de workload te bepalen. Je geeft hierbij voorstellen m.b.t. capaciteitsproblemen of -bijsturing, ….. Je beslist over het al dan niet inschakelen van een externe partner.

 

Rapporteren

Je stelt de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse rapporten op voor het management. Je maakt hierbij de eerste analyses en doet ook voorstellen ter verbetering waar nodig.

Wij

Een uitdagende job

Met eigen verantwoordelijkheden waar medewerkers en klanten centraal staan

 

In een stabiel bedrijf

Deel van een grote internationale sterke groep

 

Groei met ons mee

Continue investering in opleidingen en jouw verdere persoonlijke ontwikkeling

 

Samenwerken met spirit

Drive, trots en plezier, dat zijn wij

 

Een marktconform salarispakket

Aangevuld met extra-legale voordelen o.a.

maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, ...

20 wettelijke vakantiedagen (Fulltime) + 12 ADV dagen + wettelijke feestdagen

Contract onbepaalde duur



Meer details Vacature afdrukken

Workforce Analyst Contact Center

Wens je deel uit te maken van een sterk team en het verschil kunnen maken bij onze klanten? Werk je graag met cijfers, heb je graag afwisselende contacten? Hou je van zelfstandig beslissingen te kunnen nemen? Dan is dit de job die je zoekt.

Functie

Als Workforce Analyst  analyseer je de dagelijks stroom van workflow van alle teams van het Customer Contact Center (CCC) zodat het CCC maximaal bereikbaar blijft en onze SLA’s behaald worden.

 

Taken:

  • Op dagelijkse basis analyseer je het call volume, beschikbaarheid, productiviteit, conversie, red calls, ... van het ganse contact center en je onderneemt hierbij de nodige acties om bij te sturen rekening houdend met onze SLA’s. Indien noodzakelijk spreek je de CCC agent rechtstreeks aan  m.b.t hun werkbesteding. Je zorgt op die manier voor een optimale bezetting van het contact center. Je kan hiervoor ook rekenen op de steun van CCC Coaches.
  • Daarnaast werk je samen met de workforce planner om de workload te bepalen. Je geeft voortdurend feedback aan de planner zodat de planner de nodige aanpassingen kan doen aan de huidige planning maar ook naar de toekomst toe (structureel). Je geeft voorstellen m.b.t. capaciteitsproblemen, capaciteitsbijsturing, … Als workforce analyst bepaal je het al dan niet inschakelen van een externe partner in geval van overflow.
  • Op je “to do” lijstje staat eveneens het opmaken van dagelijkse, wekelijke en maandelijkse rapporteringen voor management. Je stelt de rapporten niet enkel op, maar je maakt ook de nodige analyses en je komt met voorstellen tot verbetering waar mogelijk.

Profiel

  • Je behaalde een bachelor diploma en je hebt minstens 3  jaar ervaring in een Customer Service omgeving.
  • Excel kent geen geheimen voor je (draaitabellen, macro’s, …) en je krijgt energie van het dagelijks werken met cijfers en analyses maken. Kennis van Workforce Management systemen is een plus.
  • Je vrienden kennen je als een communicatief, empathisch persoon die zeer resultaatsgericht werkt en ondernemend is.
  • Tot slot kan je je vlot kan uitdrukken in het Nederlands en beschik je over een goede kennis van het  Frans.

  

Aanbod

  • Een uitdagende job met eigen verantwoordelijkheden in een stabiel internationaal bedrijf, in volle groei waar medewerkers en klanten centraal staan.
  •  
  • Opleidingen die je toelaten aanvullende kennis te verwerven en te groeien in je job.
  • Een marktconform salarispakket aangevuld met extra-legale voordelen (maaltijdcheques, groeps – en hospitalisatieverzekering, ...)

 

 

Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan online via onze jobsite jobs.carglass.be

Je kandidatuur wordt uiteraard strikt vertrouwelijk behandeld



Solliciteren
sluiten
Andere afbeelding